"Wymarzony mężczyzna" Kristen Ashley

Moi Drodzy

W ten sobotni dzień przychodzę do Was z czwartą książką z serii "Dream Men". Osobiście nie czytałam poprzednich części ale postanowiłam dać najnowszej części szansę. 




Tyra Masters przeżyła taki dramat, że mocnych wrażeń wystarczy jej do końca życia. Teraz wróciła do równowagi i spokojnie na nowo próbuje ułożyć swoje sprawy. Udaje jej się to aż do chwili, kiedy spotyka mężczyznę ze swoich snów. Wytatuowany, umięśniony motocyklista raczy ją tequilą i najlepszym seksem, jakiego w życiu doświadczyła. Tyra wie, że to nie tylko alkohol i gorąca namiętność. Czuje, że spotkała mężczyznę, o jakim zawsze marzyła. Niestety, ten wspaniały facet jest także jej nowym szefem…
Kane „Tack” Allen ma pewną zasadę: nie zatrudnia dziewczyn, z którymi się przespał. Kiedy więc dowiaduje się, że osoba, z którą spędził ostatnią noc jest nowozatrudnioną kierowniczką biura, bez namysłu zwalnia ją z pracy. Tyra zaciekle walczy o zachowanie posady. Tack godzi się na jej pozostanie, ale pod warunkiem, że już nigdy nie wylądują razem w łóżku. Nigdy więcej. Jednak gdy atmosfera zaczyna być gorąca, Tack przekonuje się, że sam ma ochotę złamać wszelkie ustalenia…
(źródło: www.empik.com)

Główna bohaterka - Tyra spotyka Tacka w pubie, na imprezie motocyklowej. Po udanej imprezie idą razem do łóżka. Tack myśli, iż jest to przygoda na jedną noc, lecz jakie jest jego zdziwienie, gdy się nazajutrz okazuje, że dziewczyna dostała pracę w jego firmie. Gdy bohaterka przychodzi do pracy, widzi mężczyznę obściskującego się z inną dziewczyną. Jest upokorzona, lecz postanawia nie poddać się i podjąć tę pracę. Jej nowy szef sugeruje jej, że nigdy nie pracuje z osobami z którymi sypia więc prosi aby zrezygnowała z pracy. Ona nie daje za wygraną i postanawia zawalczyć i pozostać w pracy. Z dnia na dzień relacja pomiędzy Tackiem, a Tyrą zacieśnia się....jak się to zakończy? Czy namiętność przerodzi się w miłość? Przeczytajcie sami...

"Nie dopasujesz się do tego całego syfu, który kłębi się w moim życiu, o ile ja cię tam nie dopasuję. To wszystko co mogę ci dać, Rudzielcu, i co ty masz przyjąć. Masz wziąć to, co daję. Nie złożysz rezygnacji. Nie znikniesz. Będziesz tam, gdzie chcę, żebyś była, zrobisz, co będę chciał, żebyś robiła i będziesz słuchała tego, co mam ci do powiedzenia, a jeśli nie, to znajdę jakiś sposób, żeby cię do tego zmusić, rozumiesz?"

Na pierwszy plan wysuwa się dwóch głównych bohaterów. Pierwszą z nich jest Tyra - młoda dziewczyna, która szuka wymarzonego mężczyzny. Jest silną kobietą, która potrafi zawalczyć o siebie i o swoje marzenia. Ma wierną przyjaciółkę, której może powierzyć wszystkie sekrety. Gdy wkracza w progi Ride zaczyna się zmieniać. Nie boi się ryzyka. Gdy ktoś zajdzie za skórę jej lub jej bliskim potrafi przeistoczyć się w "lwicę", która nie odpuści sprawcy.
"Miałam trzydzieści pięć lat i dotąd prowadziłam spokojną, cichą, pozbawioną ryzyka egzystencję. Z rozwagą podejmowałam decyzje. Ważyłam wszystkie "za" i "przeciw". Układałam listy."

Kane "Tack" Allen jest prezesem firmy motocyklowej Ride oraz szefem klubu motocyklowego Chaos. Ma syna Rusha i córkę Tabby. W życiu ma jedną zasadę, że nie łączy przyjemności z pracą. Jest silny, zdecydowany. Najważniejsza dla niego jest rodzina i potrafi walczyć o dobro i bezpieczeństwo ich. 
"Tack, prawda, uczciwość, wytrwałość, siła, miłość wszelkiego rodzaju i wybaczenie są czymś pięknym. Najpiękniejsze historie, jakie kiedykolwiek zostały opowiedziane, są jednocześnie tymi, które najtrudniej nam zrozumieć" 

Autorka przedstawiła historię niewiarygodną, która nie mogła by się zdarzyć w prawdziwym życiu. Bohaterowie tej książki nie są zbyt realistyczni. Nie można się z nimi utożsamić podczas czytania. 
Czytając tę książkę byłam zaskoczona postawą głównej bohaterki ponieważ w związku z Tackiem ona nie miała nic nigdy do powiedzenia. To on zawsze jej mówił co ma robić, gdy są razem i czego ma nie robić. Z jednej strony się nie dziwię ponieważ w wyniku tych wielu wydarzeń (mafia, porwanie itd) on boi się o jej bezpieczeństwo, natomiast z drugiej strony on jej zabiera trochę możliwość decydowania o sobie.


Podsumowując "Wymarzony mężczyzna" jest historią lekką, wciągającą, dobrą na upalne dni. Mimo niektórych mankamentów czyta się ją dobrze i myślę, że z chęcią przeczytam trzecią część książki, którą mam u siebie na półce. 

Moja ocena książki 7/10
Dane techniczne:

Tytuł: Wymarzony mężczyzna

  Autor: Kristen Ashley
Wydawnictwo: Akurat
Data premiery: 26.06.2019
Liczba stron: 573


Za możliwość przeczytania dziękuję wydawnictwu Akurat i Business&Culture
 
 
 
Czytaliście tę książkę? Jak wasze wrażenia?

Komentarze

  1. jako niezobowiązująca lektura, czemu nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się. Ksiązka nie należy do ideałów czy najbardziej wiarygodnych lektur, mimo to czyta się ją całkiem dobrze. Z resztą, jak całą serię.

    OdpowiedzUsuń
  3. To taka idealna lektura na wakacje. Na plażę i leżak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę za lekka dla mnie, przynajmniej na razie 😉
    Pozdrawiam
    subjektiv-buch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie skuszę się na poznanie tej książki, bo jakoś mnie nie zachęca jej opis... A lekkich lektur na lato już mam pod dostatkiem, chyba zabraknie mi lata na przeczytanie wszystkich ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o niej i miałam ją na półce na legimi ale jakoś tak nie mam humoru na nią chyba :D

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG

    ZAPRASZAM NA MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam, ale nie mówię nie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopiero przeczytałam Idealnego mężczyznę i widzę, że muszę szybko sięgnąć po czwarty tom :D
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę, raczej nie wpisuje się w moje gatunki :/

    https://fikcjawrealu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Sympatyczna seria, a ten tom moim zdaniem był najciekawszy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)