Sprzedana - Sophie Hayes

Dziś przychodzę do Was z książką którą już dawno czytałam i prezentowałam ją na swoim drugim blogu a to jest książka Sophie Hayes "Sprzedana"


Na odwrocie książki możemy przeczytać:

Sophie miała dwadzieścia cztery lata, kiedy pojechała do Włoch odwiedzić chłopaka – swojego dobrego przyjaciela. Spędzili razem romantyczny weekend i Sophie uwierzyła, że to miłość jej życia. Ale kiedy powiedziała, że musi wracać do Anglii, wszystko się zmieniło. Uroczy i troskliwy Kas pokazał swoją prawdziwą twarz: brutalną i cyniczną. I poinformował ją, że będzie dla niego pracowała. Na ulicy...
- Właśnie po to tu jesteś – powiedział wyraźnie, jakby tłumaczył coś dziecku opóźnionemu w rozwoju. – Żeby pomóc mi spłacić ten dług. Znajdę ci miejsce do pracy – na ulicy. Chyba każdy chętnie by się tak poświęcił dla kogoś, kogo kocha.
Pierwszej nocy miała dziesięciu klientów. Potem „pracowała” bez przerwy, siedem dni w tygodniu, po trzydzieści razy dziennie. Jeśli nie dość zarobiła, była okrutnie karana. Nie mogła uciec, Kas zapowiedział, że jeśli to zrobi, zabije jej młodszych braci. Wiedziała, że nie żartuje...
Wykorzystywana, gwałcona, bita i poniżana Sophie spędziła sześć miesięcy w piekle. Ale znalazła siłę, by wyrwać się z zaklętego kręgu strachu i przemocy. Musiało jednak minąć kolejnych pięć lat, żeby przestała oglądać się przez ramię, poczuła się bezpieczna i opowiedziała o tym, co przeżyła – żeby żadna dziewczyna nie powtórzyła jej losu współczesnej niewolnicy.

Chciałam się z Wami podzielić spostrzeżeniami na temat tej książki bo mnie osobiście ona bardzo wstrząsnęła i uświadomiła że w dzisiejszych czasach coraz więcej jest takich sytuacji, kiedy źle ulokujemy swoje uczucia, a potem boimy się mówić komuś o tym co nas gryzie i twierdzimy, że tak poprostu musi być i nie może być lepiej. Bohaterka książki a zarazem autorka jest w bardzo podobnym wieku do mnie i czytając tą książkę zastanawiałam się czy ja bym podobnie postąpiła i wyjechała za miłością nie myśląc o tym co mnie tam czeka... Ogólnie książkę bardzo polecam. Ja pochłonęłam ją w 2 wieczory :)

A wy czytaliście tą książkę? Jakie odczucia macie po niej?
Pozdrawiam Was :)

Komentarze

  1. Zapisze książke liste chce przeczytać, lubie prawdziwe historie, ale czasem nóż w kieszeni się otwiera, na to co sie dzieje w swiecie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością sięgnę po tę książkę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)