"Dziki romans" Christina Lauren


Co pisze na odwrocie książki:

W przeciwieństwie do przyjaciółek Mii i Loli, Harlow Vega ma opinię zawsze gotowej do romansu. Dwanaście pełnych alkoholu i szaleństwa godzin w Sin City, kiedy to poślubiła niedorzecznie atrakcyjnego i szorstkiego kanadyjskiego rybaka, Finna Robertsa, o niewiarygodnie sprawnych, muskularnych rękach – jak również ustach i reszcie ciała – to właśnie jej szybkość w tych sprawach...
Ale to przecież był tylko romans: dziki, oszałamiający i łatwy… dopóki Finn nie przyjeżdża w interesach do jej rodzinnego miasta. Harlow nie jest jeszcze gotowa się wiązać, ale kiedy cała paczka spędza czas razem, przekonuje się, że coś ją w Finnie pociąga. Może to nie miłość (cholera, to nawet nie sympatia), ale ich podniecające, pełne napięcia spotkania stanowią dla nich idealne oderwanie od przerażających wyzwań, które stawia przed nimi życie – wyzwań, których żadne z nich nie do końca potrafi podjąć, nie mówiąc już o ich rozwiązaniu. Jedna wspólna noc zamienia się w dwie, a wkrótce tajemnicze interesy Finna przeciągają się w tygodnie. Oboje zgodzili się na seks – dziki, mokry, oszałamiający – ale teraz ich dorywcze wspólne noce zaczynają się zamieniać w coś prawdziwego. Dla dwojga ludzi przyzwyczajonych do kontrolowania swojego życia ostatni skok w nieznane, czyli zakochanie się, przypomina raczej jazdę bez trzymanki…


"Dziki romans" jest kontynuacją książki "Słodkie rozkosze" z  serii Wild Seasons i opowiada losy Harlow Vega i Finna Roberts. Wprawdzie nie miałam okazji przeczytać pierwszej części tej książki, ale to nie przeszkadzało mi odnaleźć się w tej historii. Na pewno nadrobię pierwszy tom przy najbliższej okazji.

Główną bohaterką książki jet Harlow Vega, która w Vegas poślubiła przypadkowego mężczyznę. Byli małżeństwem 12 godzin, później ich drogi się rozeszły, aż do momentu kiedy pewnego dnia po nieprzespanej nocy Harlow idzie do Starbucksu i widzi go. Przyjechał z Kanady ratować swój rodzinny biznes i odwiedzić bliskich przyjaciół. Gdy ich oczy się spotykają nie mogą przestać o sobie myśleć, stają się kochankami, a seks traktują jako odskocznie od problemów z którymi muszą sobie poradzić. Początkowo starają się trzymać dystans lecz wraz z upływem czasu oboje zaczynają czuć coś do siebie. Przygodny seks zaczyna przeradzać się w prawdziwe uczucie. Jak potoczą się dalsze ich losy? Przekonajcie się czytając tę książkę 

Autorki przedstawiły głównych bohaterów w sposób bardzo wyrazisty. Są to dwa mocne charaktery, które podczas czytania budzą wiele skrajnych emocji. Harlow na początku spostrzegamy jako dziewczynę imprezową, kochającą seks i podchodzącą beztrosko do życia jednak jak się później okazuje jest to dziewczyna bardzo rodzinna, która nie umie odmówić pomocy innym ludziom i rodzinę zawsze stawia na pierwszym miejscu. Natomiast Finn jest mężczyzną, który wspólnie z braćmi i ojcem prowadzi firmę rybacką, walczy o swój biznes. Jest mężczyzną bardzo przystojnym, ciepłym, lecz w kontaktach z kobietami potrafi być szorstki. Czy te dwa różne charaktery mogą tworzyć zgrany duet?

Bez dwóch zdań książka jest erotykiem lecz autorki tak pokierowały akcją, iż nie ma w niej niesmacznego podejścia do seksu. Wszystkie sceny łóżkowe są wyważone i stanowią tło dla całej akcji książki. Nie są one niesmaczne lecz bardzo pobudzają wyobraźnię czytelnika.

Książka wciągnęła mnie już od pierwszych stron i nie mogłam się od niej oderwać, aż do samego końca. Książka napisana jest lekkim językiem, dzięki czemu czyta się ją jednym tchem. Dialogi nie są wyimaginowane lecz prowadzone są w sposób naturalny.

Osobiście książkę bardzo polecam

Moja ocena: 8/10

Dane techniczne:

Tytuł: Dziki roman
 Autor: Christina Lauren
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Data premiery: 29.10.2018
Liczba stron: 328


Za możliwość przeczytania dziękuję wydawnictwu Zysk i S-ka
 
 

A wy czytaliście tą serię? Podobała Wam się?

Komentarze

  1. Zapisuję sobie ten tytuł, ponieważ uważam, że warto mieć tą książkę na uwadze. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealna jest na jesienne wieczory :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  2. Jak tylko najdzie mnie ochota na erotyk, to pomyślę o tej książce.

    Pozdrawiam!
    ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam tej książki, ale nie wykluczam, że po nią sięgnę. Pozdrawiam czytamdlaprzyjemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż tak Ci się spodobała? Ja ją czytałam i zrobiła na mnie pozytywne wrażenie, ale raczej w dziesięcioprocentowej skali na 6+ albo 7- :) Po prostu już chyba zbyt wiele książek naczytałam się w tym temacie i niełatwo mnie zaskoczyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna powieść. Również jestem zadowolona z lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak mnie najdzie to poszukam :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam jeszcze tej serii, ale mam ją w planach :) Mam nadzieję, że szybko uda mi się nadrobić :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Po twojej recenzji cieszę się że mam tą książkę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że warta przeczytania ;)

    Zapraszam do siebie: https://zyciowy-kogel-mogel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz mam ochotę na inne książki, ale za jakiś czas pewnie sięgnę po tę pozycję. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię czasami zagłębić się w tego typu książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę rozglądać się za nią w bibliotece jak wygrzebię się z zaległości. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)