"Turbulencja" Whitney G.



Co pisze na okładce:

Spotkali się w chmurach: pilot i stewardessa. Skandal wisiał w powietrzu.
Gillian przybywa do Nowego Jorku  w poszukiwaniu sensu życiu. Wkrótce rozpoczyna pracę jako stewardessa. Na pokładzie jednego z samolotów poznaje diabelnie przystojnego pilota Jake’a, eksperta w przygodach na jedną noc, którego nie interesują randki, zwierzenia i trzymanie się za ręce. Para decyduje się na prosty układ - seks bez zobowiązań.
Zaczyna się szalona, seksowna, podniebna podróż. Sceny namiętności na lotniskach, w hotelach i różnych miejscach na świecie. Tajemnicze telefony, problemy rodzinne i mroczne cienie przeszłości, które dopadają Jake’a. Pojawia się też niepohamowane uczucie Gillian.
W pewnym momencie bohaterowie będą musieli skonfrontować swoje oczekiwania. Czy wyjdzie im to na dobre?
(źródło www.empik.com)
Głównymi bohaterami książki są Gillian - młoda stewardessa, sprzątająca apartamenty i marząca o wydaniu książki i Jake - pilot podchodzący chłodno do kobiet , traktujący je przedmiotowo jako zabawkę do łóżka. Pewnego dnia ta dwójka ludzi spotyka się na imprezie. Mimo kłamstw i intryg jakie od razu pojawiają się zaczyna  między nimi iskrzyć. Na początku oboje traktują to jako układ i przygodę na jedną noc lecz ich coraz częstsze spotkania w powietrzu i na różnych lotniskach powodują, że oboje coraz więcej o sobie myślą i chcą spędzać ze sobą więcej czasu. Czy relacja, która miała być układem przerodzi się w miłość? Czy uda im się przezwyciężyć wszystkie ciemne strony przeszłości? Dowiedzcie się sami...

Sam tytuł książki stanowi dużą przenośnię. Autorce nie chodziło o turbulencje jakie zachodzą w czasie lotu gdy samolot np wleci w chmury lecz w relacje jakie zachodzą między dwojgiem bohaterów. Mówi, iż nie zawsze są one takie proste i łatwe jak nam się wydaje.

Miejsce akcji jest nietypowe ponieważ jest to lotnisko. Czytelnik może poznać relacje jakie panują między obsługą samolotów oraz jak "życie" stewardes i pilotów wygląda od wewnątrz. Ukazuje nam inną stronę tych osób, że mimo uśmiechu jaki jest na ich twarzy podczas witania i pożegnania pasażerów często borykają się oni ze swoimi bolączkami oraz problemami, a także pewnymi tajemnicami.

Autorka przedstawiła głównych bohaterów w sposób bardzo wyrazisty. Są to mocne charaktery z jednej strony mające wiele wspólnych cech, a z drugiej bardzo różniące się od siebie. Ona nie wyróżniająca się z tłumu, on pewny siebie, chłodny mężczyzna. Mieszanka wybuchowa i bardzo tajemnicza. Już od pierwszych stron czytelnik mógł zauważyć naturalną chemię pomiędzy bohaterami, dialogi nie były sztuczne i nie były pisane dla zapełnienia miejsca w książce.

Podsumowując książka bez dwóch zdań jest erotykiem lecz w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Nie jest ona przesycona seksem dzięki czemu czyta się ją jednym tchem. Autorka tak pokierowała akcją, iż czytelnik czytając ją bywa rozbawiony ale czasem także wzruszony.

Myślę, iż fankom erotyków na pewno ta książka przypadnie do gustu :)

Moja ocena: 7/10

Dane techniczne:
Tytuł: Turbulencja
Autor: Whitney G.
Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece
Data premiery: 23.11.2017
Liczba stron:480

A wy czytaliście tę książkę? Podobała się Wam?

Kochani chciałabym Wam podziękować za wszystkie komentarze. Wiem, że moje posty nie są idealne ale bardzo się staram jak najlepiej to robić :)


Pozdrawiam :) 



Komentarze

  1. Mnie ten cykl w ogóle do siebie nie przekonuje. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszyscy lubią takie książki :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  2. Fanką erotyków niestety nie jestem, więc książka nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubi takie książki. Ja czytam je dla rozluźnienia :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podobała i z chęcią wróce do niej po raz kolejny :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również bardzo się podobała :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  4. Jak nie lubię tego typu książek, to ten tytuł bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przekonuje mnie treść książki ale ocena kusi nie ukrywam ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Whitney G. Czytałam jej serię "Domniemanie niewinności" oraz kilka nowelek w oryginale. Za każdym razem potrafi wywołać rumieniec 💓 tej książki nie czytałam, ale jest w planach!

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja akurat chciałam przeczytać kiedyś tę powieść, ale jakoś sie nie złoźyło. Słyszałam o niej wiele sprzecznych opinii i na pewno jak będę miała okazję to sama sprawdzę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam i akurat ja uwielbiam tę książkę. Bardzo przypadła mi do gustu i choć czytałam ją dawno temu, wciąż ją dobrze pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Choć wgląd w życie pilotów i stewardess wydaje się niesamowicie ciekawą opcją, chyba nie jest to do końca mój gatunek. Słyszałam wiele o Turbulencji, ale nie wydaje mi się, abym była zadowolona z lektury ;)

    Pozdrawiam cieplutko!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe, ciekawe, na pewno przy jakiejś okazji zainteresuję się tą ksiązką!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)