"Dlaczego nie chcecie mieć dziecka?" Anita Miller


Życie Anki wreszcie zaczyna się układać: ma fajną pracę, własne mieszkanie, poznaje mężczyznę, z którym planuje wspólną przyszłość. Istna sielanka – niczym w bajce. Do pełni szczęścia brakuje jeszcze tylko dziecka. Jak to jednak często bywa w życiu, pragnienia nie zawsze okazują się łatwe do zrealizowania... Diagnoza niepłodności wpycha Ankę i Jacka w czarną otchłań rozpaczy. Czeka ich długa, mozolna droga przez kolejne bolesne zabiegi medyczne i nierówna walka z losem. I nikt nie może zagwarantować, że finał będzie taki, jak sobie wymarzyli...
(źródło: www.empik.com)

Główną bohaterką książki jest Anka, młoda dziewczyna, która ma fajną pracę, własne mieszkanie. W pewnym momencie poznaje chłopaka - Jacka, który jej się oświadcza. Zakładają rodzinę. Mają wszystko co potrzeba, jednak do pełni szczęścia brakuje im jednego - dziecka. Anka po wielu nieudanych próbach zajścia w ciążę idzie do lekarza. Diagnoza jest jak wyrok. Endometrioza...Wraz z mężem postanawia walczyć, lecz większość tych prób kończy się porażką. Czy Anka i Jacek będą rodzicami? Jaką walkę będą musieć stoczyć? Przeczytajcie...

Anita Miller podarowała czytelnikowi krótką historię, która może się przydarzyć każdemu małżeństwu. Porusza bardzo trudny temat próby zajścia w ciążę, in vitro, depresji po nieudanych próbach. Wnika w to co dzieje się z kobietą, gdy kolejna próba zajścia w ciążę sie nie udaje. Ukazuje jak kobieta przeżywa tę próbę, a jak przeżywa ją mężczyzna. Jest to także ogromna próba dla małżeństwa. NIewiele par potrafi sobie poradzić z tym razem, często jest tak, że małżonkowie oddalają się od siebie i doprowadzają do rozpadu ich relacji. 

"Dlaczego nie chcecie mieć dziecka?" to humorystyczna książka ukazująca bardzo poważny problem, który pojawia się coraz częściej w naszym społeczeńtwie. Autorka w sposób lekki i przyjemny przedstawiła jakże trudny temat.

Polecam książkę 

Moja ocena: 8/10

Dane techniczne:

Tytuł: Dlaczego nie chcecie mieć dziecka
Autor: Anita Miller
Wydawnictwo: Novae Res
Data premiery:15.03.2019
Liczba stron: 182 


Za możliwość przeczytania dziękuję wydawnictwu Novae Res

Komentarze

  1. Często sięgam po takie życiowe książki, więc tę, również chciałabym przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Temat trudny, a tytuł zdaje się wskazywać, że potraktowany w sposób trochę przewrotny i z dystansem, więc zdecydowanie zachęca.
    https://slonecznastronazycia.blog/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie podziękuję :) Może kiedyś.
    Pozdrawiam, Eli https://czytamytu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam już kiedyś ksiązkę o endometriozie, ale był to dokument. Mam więc w tym temacie jakieś pojęcie. Fajnie, że powstają takie życiowe historie. Chciałabym ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko zobaczyłam tytuł i pomyślałam: o, coś ciekawego :D, w sam raz dla mnie. Później poczytałam o fabule, więc miałam takie: eeee... to nie dla mnie. Jeszcze później przeczytałam twoją krótką opinię, że porusza ważne tematy, które mogą dotykać na co dzień każdego przeciętnego człowieka, więc już było nieco lepiej, jednak... kompletnie sobie nie umiem wyobrazić, jak powieść, która ma przedstawiać taki temat, może być humorystyczna. Z ciekawości bym zajrzała, ale pewna co do tego nie jest.
    Pozdrawiam

    http://demoniczne-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O proszę, nie spodziewałam się, że będzie taka ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jak to dobrze brzmi, muszę przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli wpadnie mi w łapki to z chęcią przeczytam :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię trudną tematykę, niestety z tym aspektem sobie nie umiem sobie poradzić. Jestem jednak pewna, że to bardzo wartościowa pozycja!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)