"I co o mnie powiesz" Holly Bourne KONKURS

Kochani

Dziś przychodzę do Was z konkursem, w którym możecie wygrać 
jedną z trzech najnowszych książek wydawnictwa Zysk i S-ka "I co o mnie powiesz" 
 

 
Piekielnie zabawna, szczera i wnikliwa analiza miłości, przyjaźni oraz poruszania się po emocjonalnym rollercoasterze życia po trzydziestce
Kim do chol*ry jest Tori Bailey?
Tori bez dwóch zdań prowadzi w życiowej grze. Jej oparta na własnych przeżyciach bestsellerowa książka zainspirowała miliony kobiet do buntowniczego pokazania wyciągniętego palca środkowego normom społecznym. Do tego Tori jest w idealnym związku.
A jednak jej życie to kłamstwo.
Wszyscy wokół się pobierają i rodzą im się dzieci, lecz jej chłopak, z którym od lat jest w związku, nie chce nawet słyszeć o zaręczynach. Gdy jej najlepsza przyjaciółka Dee – jedyna osoba, która rozumie całe to dziejące się wokół nich szaleństwo – się zakochuje, nagle Tori doświadcza przerażającego uczucia „życiowego zostania w tyle”.
Gdy świat mówi ci, kim masz być, a po trzydziestych urodzinach dochodzi do tego głośno tykający życiowy zegar, trzeba nie lada odwagi, by podążać własną ścieżką.
Dla Tori nadszedł czas na wcielenie w życie tego, co do tej pory głosiła. Czy jest na to wystarczająco odważna?
(źródło: www.empik.com)
 


 
Wystarczy odpowiedzieć na pytanie
Czy punkt patrzenia na świat faktycznie zmienia się po trzydziestce? Odpowiedź uzasadnijcie
 
Czekam na wasze odpowiedzi do 05 maja 2019r. 
Po tym czasie wybiorę 3 najlepsze odpowiedzi i wyślę książkę

Pozdrawiam i zachęcam do zabawy

Komentarze


  1. Zgłaszam się.
    Uważam,że wiek nie ma znaczenia odnośnie zmiany postrzegania świata. Według mnie wpływ na to jak postrzegamy świat ma to, jak bardzo doświadcza nas los. Często nawet młodzi ludzie, kiedy w ich życiu wydarza się coś bardzo traumatycznego potrafią bardzo szybko wydorośleć i wówczas, to jak takie osoby odbierają świat zmienia się często nawet na całe życie.
    Mój email agnieszkakaniuk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomość o wynikach przesłałam meilem
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Jest mi niezmiernie miło. Bardzo dziękuję.
      Adres już wysłałam mailem.
      Pozdrawiam serdecznie. 😊

      Usuń
  2. Zgłaszam się!
    Czy punkt patrzenia na świat faktycznie zmienia się po trzydziestce?
    Nigdy nie wiadomo, jak to naprawdę się dzieje. Po prostu pewnego dnia, w samym środku jakichś typowych, prostych i przyziemnych wydarzeń, człowiek nagle zdaje sobie sprawę z tego, że ludzie, są jacyś inni , świat jest inny.

    Jestem "dopiero" dwudziestolatką, więc tak naprawdę nie mam żadnego doświadczenia i nie mogę za dużo powiedzieć, ale znam kilka osób, którzy mimo przekroczenia 30. roku życia nie zmieniają się, patrzą na świat tak samo. Ich postrzeganie życia jest zupełnie takie samo jak wcześniej, gdy byli młodsi.
    Mój email: domisnowa@gmail.com

    Dodaję bloga do obserwowanych :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy można spodziewać się wyników?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam że jeszcze nie ogłosiłam wyników. Już niedługo nadrobię zaległości.

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)