"I co o mnie powiesz" Holly Bourne


Piekielnie zabawna, szczera i wnikliwa analiza miłości, przyjaźni oraz poruszania się po emocjonalnym rollercoasterze życia po trzydziestce

Kim do chol*ry jest Tori Bailey?

Tori bez dwóch zdań prowadzi w życiowej grze. Jej oparta na własnych przeżyciach bestsellerowa książka zainspirowała miliony kobiet do buntowniczego pokazania wyciągniętego palca środkowego normom społecznym. Do tego Tori jest w idealnym związku.

A jednak jej życie to kłamstwo.
(źródło: www.empik.com) 

Główną bohaterką książki jest Tori Bailey - trzydziestoletnia autorka bestsellerowego poradnika dla młodych kobiet. Dla jej czytelniczek zdaje się ona być guru, natomiast sama nie jest idealna i nie ma takiego życia, jakie by chciała. Ma chłopaka, z którym nie jest szczęśliwa. Z jednej strony chce go zostawić, ale z drugiej zdaje sobie sprawę, że jest już po trzydziestce. Wszystkie jej koleżanki wychodzą za mąż oraz rodzą dzieci. Ona w podświadomości też o tym marzy. Czy uda jej się spełnić marzenia? Jak doradza swoim fanom skoro sama ma kompleksy i nie jest szczęśliwa w związku? Przeczytajcie koniecznie...

Holly Bourne wykreowała główną bohaterką w taki sposób, że czytelnik od razu darzy ją sympatią. Kiedy koleżanki zakochują się, pobierają, rodzą dzieci, ona nadal tkwi w związku z facetem, który nie chce słyszeć nawet o zaręczynach. Dla niego jest wszystko w tej relacji w porządku, natomiast ona czuje się samotna. O każdą bliskość i intymność musi się prosić swojego ukochanego, czuje się wtedy upokarzająco. Najgorszym momentem dla niej jest moment, gdy jej najlepsza przyjaciółka Dee jest w ciąży, ma kochanego narzeczonego. Wtedy coś w głowie Tori się zmienia.

Gdy dostałam propozycję objęcia patronatu i napisania rekomendacji wahałam się, ponieważ bałam się, że nie spodoba mi się ta książka i nie będę miała co o niej napisać. Jednak wielkie było moje zdziwienie, gdy zaczęłam ją czytać i się wciągnęłam bardzo. Książka opisuje problemy współczesnego świata. W dzisiejszych czasach ludzie, wszystkie informacje o sobie wrzucają na portale społecznościowe. Każdy może podejrzeć, kiedy np ich dziecko miało pierwszy ząbek czy kiedy stawiało pierwsze kroki. Tak też jest z naszą główną bohaterką, która sama wrzuca informacje, jak być szczęśliwą, ale w rzeczywistości skrywa w sobie smutek.

"I co o mnie powiesz" to książka, która ma nietypową konstrukcję, gdyż w jej treść wplecione są hashtagi, SMS-y, wiadomości z instagrama. Dzięki takiej konstrukcji czyta się ją szybko i nie jest nużąca. Jest to książka uniwersalna, pokazująca w zabawny sposób trudne życiowe dylematy. Czytając ją można sobie dodać otuchy, śmiałości, że w życiu zawsze jest czas na zmiany i to jak ono przebiegnie zależy tylko od nas.


Moja ocena: 9/10

Dane techniczne:

Tytuł: I co o mnie powiesz


 Autor: Holly Bourne
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Data premiery: 23.04.2019
Liczba stron: 362


Za możliwość przeczytania dziękuję wydawnictwu Zysk i S-ka
 
 
 

.

Komentarze

  1. Jest faktycznie inna. Czasami fajnie jest przeczytać taką książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że ta książka trafiłaby w mój gust. Jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest to moja konkursowa wygrana, więc na pewno przeczytam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm, to może być coś dla mnie ;). Zapisuję tytuł ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem bardzo ciekawa tej pozycji, bo jest nietypowa, a poza tym skoro polecasz, to tym bardziej się skuszę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi dość ciekawie więc może się kiedyś zdecyduję :)

    Pozdrawiam
    https://subjektiv-buch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)