"The Brightest Stars. Pożar zmysłów" Anna Todd


Miłość tak silna, że spala wszystko, czego dotknie.
Karina w wieku dwudziestu lat wyprowadza się z rodzinnego domu, by zacząć żyć na własny rachunek. Za wszystkie oszczędności kupuje mały domek i znajduje pracę w salonie masażu. Zostawia za sobą trudne dzieciństwo i skomplikowaną relację z ojcem – wymagającym wojskowym. Dziewczyna obiecuje sobie, że nigdy nie zwiąże się z żołnierzem. Los ma jednak inne plany…
Kael trafia do niej przypadkiem. Karina od razu odgaduje, że przystojny żołnierz skrywa w sobie cierpienie. Jego mięśnie są boleśnie napięte. Mimo to dziewczyna traci głowę i pozwala się porwać rodzącej się namiętności. Nie wie jeszcze, że przeszłość Kaela jest pełna mrocznych tajemnic, a koszmar wojny podąża za nim krok w krok.
Co łączy Kaela z ojcem Kariny – pozbawionym skrupułów tyranem? Komu zaufać, kiedy serce podpowiada jedno, a rozum drugie? Czy Karina zdoła zapomnieć, jak jej skóra płonęła pod dotykiem silnych, żołnierskich dłoni?
(źródło: www.empik.com)

Karina ma dwadzieścia lat i życie, które do tej pory toczyło się "na walizkach". Jej ojciec służył w armii, dlatego wraz z bratem przyrzekli sobie, że żadne z nich nie zaciągnie się do niej. Gdy bohaterka dorasta robi licencję masażystki i zatrudnia się w salonie masażu w galerii handlowej. Aby móc się usamodzielnić kupuje mały domek do którego przygarnia swoją koleżankę, która jest w ciąży.
Pewnego dnia będąc w pracy poznaje młodego żołnierza Kaela. Jak się później okazuje Kael jest dobrym znajomym męża koleżanki Kariny. Próbuje się odnaleźć w nowej rzeczywistości po powrocie z misji z Afganistanu. Jest to dla niego trudne, lecz stara się. Zaczyna budować się między nimi więź. Jednak ta sielanka nie potrwa długo. Co się wydarzy? Co zepsuje ich relacje? Jakie tajemnice skrywa młody mężczyzna?

Gdy dostałam propozycję, aby zrecenzować tę książkę bardzo się ucieszyłam. Aktualnie wiele słyszy się o tej autorce oraz jej słynnej serii "AFTER" dlatego miałam bardzo duże oczekiwania co do tej książki. Jednak muszę przyznać, że nic mnie w niej nie zachwyciło. Początkowo historia Kariny i Kaela była bardzo chaotyczna i ciągnąca. Przez pierwsze 150 stron nic się nie działo pomiędzy nimi, dopiero przy końcowych stronach historia zaczęła się rozkręcać i czytelnik był ciekawy co będzie dalej. 
Myślę, że autorka miała dobry pomysł na tę historię, lecz wykonanie bardzo słabe. Za długi był wstęp w porównaniu do całości. Wydaje mi się, że pierwszy tom stanowi dopiero wstęp do prawdziwej historii. 

Teraz trochę o plusach...historia mimo, że jest nudna to wciąga, może przez krótkie rozdzialiki i przez nadzieję czytelnika na to, że  wreszcie się rozkreci. Język i styl jest lekki. Myślę, że młodym ludziom książka się spodoba.

Czy przeczytam kolejne tomy? Myślę, że tak. Chcę dać tej książce drugą szansę i mam nadzieję, że fabuła się rozkręci. 

Moja ocena: 5/10

Dane techniczne:

Tytuł: The Brightest Stars. Pożar zmysłów.
Autor: Anna Todd
Wydawnictwo:OMG Books
Data premiery: 05.06.2019
Liczba stron: 320
 
Za możliwość dziękuję wydawnictwu OMGBooks
 

Czytaliście tę książkę? Podobała Wam się?

Komentarze

  1. Ja póki co nie mam tej książki w swoich planach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to ksiazka, która zalicza się do tego aby musieć ją przeczytać. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny 😀

      Usuń
  2. Zaniechał czytanie tej książki na rzeczy innych, które cisną się w moim stosie zaległości czytelniczych. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma taką ładną okładkę, a wnętrze słabe? Cóż, podobno nie ocenia się książki po okładce ;). Dzięki za tę opinię, już wiem, że to nie książka dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już opis historii mnie nie zachęcił. A skoro wykonanie również kiepskie to tym bardziej odpuszczę

    Pozdrawiam
    subjektiv-buch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem jakie tajemnice skrywa mężczyzna i jaka jest jego przeszłość. Obawiam się jednak, że dla mnie ta książka też mogłaby być chaotyczna. Szkoda też, że tak wolno się wszystko w jej dzieje, że bywa nudno. Zastanowię się jeszcze czy chce ją przeczytać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety, ale nie jestem fanką książek tej autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że książka niezbyt przypadła Ci do gustu. Ale i tak mam chęć ją poznać, gdyż seria After szalenie mi się podobała, dlatego mam nadzieję, że i niniejsza lektura skradnie moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam serię After, ale to było już dawno. Jakoś nie miałam w planach tej pozycji i po Twojej recenzji utrzymuję swoje zdanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam, ale nie podobała mi się ta książka :/ Jakaś taka nijaka... Po drugi tom raczej nie sięgnę

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie czytałam, ale z pewnością zajrzę do niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna okładka, poprzedniej serii autorki nie znam, ale być może na tę powieść się skuszę :)

    Z e-BOOKIEM POD RĘKĘ

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)