"W potrzasku wspomnień" Aleksandra Kosowska PATRONAT i KONKURS

Moi Drodzy,

W ten słoneczny dzień przychodzę się do Was pochwalić patronatem książki "W potrzasku wspomnień" Aleksandry Kosowskiej od wydawnictwa Zysk i S-ka

Książkę możecie już nabyć od 25 czerwca 2019r.



Kochani przy tej okazji wspólnie z wydawnictwem Zysk i S-ka przygotowałam dla Was konkurs. 
Na odpowiedzi na pytanie konkursowe czekam do 13 lipca 2019r. 
Wśród odpowiedzi wybiorę 2 najlepsze odpowiedzi
a pytanie konkursowe brzmi:
Czy umielibyście zacząć wszystko od nowa? 

Jeśli  tak to dlaczego? Jeśli nie to też napiszcie czemu?

Pozdrawiam Was cieplutko i czekam na odpowiedzi konkursowe 
 

Komentarze


  1. Zgłaszam się i wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych celem ogłoszenie wyników konkursu oraz wysyłki nagrody w przypadku wygranej. 😊

    Pytanie, które zadałaś w konkursie, ja zadaję sobie każdego dnia. A dlaczego? Już piszę. Od dwóch lat choruję na nowotwór i z przyczyn ode mnie niezależnych, choroba ta wynosiła na mnie zupełna izolację od życia społecznego. Nie wolno mi wychodzić poza obszar mojej posesji, spotykać się z innymi ludźmi, a jedynym miejscem, które odwiedzam, a które nie jest moim domem, to szpital.
    Często zadaję sobie pytanie, czy po tak restrykcyjnej izolacji, w momencie, kiedy usłyszałam, że jestem zdrowa i mogę wrócić do pełni życia społecznego, potrafiłabym zacząć wszystko od początku. Wrócić do pracy i znajomych, nawiązywać nowe relacje i kontakty. Każdemu może wydawać się to proste, ale dla mnie, osoby, której jedynym łączem ze światem obecnie jest telefon i internet, takie kontakty twarzą w twarz i zwykłe życie codzienne pośród ludzi, mogłoby być naprawdę trudne.
    Mimo to jednak, jest to moje największe marzenie. 😊
    Mój email agnieszkakaniuk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie czytam tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam teraz tę książkę i życzę powodzenia biorącym udział w konkursie ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Książkę zamierzam przeczytać. Serdecznie gratuluję CI patronatu przy takim świetnym tytule. To wielkie wyróżnienie. I życzę powodzenia biorącym udział.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam w planach tę książkę 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję serdecznie patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie stoję przed takim dylematem. Spędziłam 26 lat w jednym miejscu. Miejsce to w pewnym senie kocham, ale też go nie cierpię. Tu, zamiast się rozwijać, mam wrażenie, że zaczynam się cofać. Ludzie wokół ograniczają moją swobodę. To nie problem się wynieść, zawsze tak mówiłam. Poczekam do wakacji... Tych wakacji i zacznę wszytko od nowa gdzieś indziej. Teraz jednak gdy w końcu zbliża się ta możliwość, po prostu się boję. Tu moja strefa komfortu, tu znajome miejsca. Ludzie, choć nie wszystkich lubię, to wiem czego się po nich spodziewać. Tu wiem jak się zachować, co robić, jak będzie wyglądał każdy następny dzień. Tam jedna wielka nieznana, stres, próby poukładania wszystkiego od nowa. Stres zawsze był moim problemem. Teraz wręcz paraliżuje mnie strach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję patronatu i życzę wszystkim powodzenia w konkursie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję patronatu ! :) A po książkę chętnie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, że tak! Właściwie 2 razy zaczynałam. Czasem trzeba się odciąć od przeszłości lub miejsca bez perspektyw rozwoju i życia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj w gronie patronów :) Wszystkim biorącym udział życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)