"Wszystko, czego pragnę w te święta" Anna Langner

Kochani

Dziś przychodzę do Was z kolejną, świetną, świąteczną książką od Wydawnictwa Kobiecego.


Główną bohaterką książki jest Ewa - trzydziestoletnia kobieta biznesu. Ma świetną pracę, piękne mieszkanie, dobry samochód, lecz brakuje jej najważniejszego - kogoś bliskiego. Gdy zbliża się okres świąteczny postanawia wyjechać do swoich rodziców, aby odpocząć i nabrać nowych sił. W tym samym czasie przyjeżdża do rodziców na święta jej brat bliźniak z Katowic. Niestety nie sam, przywozi swojego najlepszego przyjaciela - Bruna. Ewa poznaje go już zaraz po przyjeździe. Początkowo jest do niego sceptycznie nastawiona, działa jej na nerwy, choć bardzo jej się podoba, natomiast on jest wyraźnie nią zaintrygowany. Czy mężczyzna odnajdzie klucz do serca kobiety? Czy Ewa będzie szczęśliwa? Jakie tajemnice Bruno przywiózł ze sobą? Przeczytajcie sami.

Autorka świetnie zobrazowała bohaterów, którzy nadają tej książce charakteru. Zderzyła dwa światy, które na pierwszy rzut oka w ogóle do siebie nie pasują. Ewa jest poukładaną, profesjonalną w każdym calu kobietą, której wiele rzeczy przeszkadza np picie mleka prosto z kartonu. Lubi magię świąt. Natomiast Bruno jest jej zupełnym przeciwieństwem. Jest bardzo przystojny. Ma cechy, które na pewno zaciekawiłyby niejedną kobietę. Jest tajemniczy, pewny siebie. Prawdziwy mężczyzna. Czy tych dwoje ma szanse być razem?

Już sama okładka przyciąga spojrzenie. Widnieje na niej dwoje ludzi, którzy widać że są sobie bliscy. Akcenty świąteczne i tytuł mówią czytelnikowi, że będzie to historia świąteczna, a podtytuł sugeruje, że będzie to gorący romans. 

Język jest lekki i emocjonalny. Czytelnik czytając tę książkę nie może się doczekać dalszego ciągu tej historii. Kartki przekładają się same i niczym się czytelnik obejrzy, a już ją kończy. Anna Langner przedstawiła cały wachlarz uczuć i emocji, jakie targają bohaterami.

Moja ocena: 9/10

Dane techniczne:

Tytuł: Wszystko, czego pragnę w te święta
Autor: Anna Langner
Wydawnictwo: Kobiece
Data premiery: 27.11.2019
Liczba stron: 400

Za możliwość przeczytania dziękuję wydawnictwu KOBIECE

Czytaliście tę książkę? 

Komentarze

  1. Czuję, że ta historia mogłaby mnie wciągnąć. Jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie spędziłabym święta z tą książką. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem co do tej książki przekonana i raczej jej nie przeczytam.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tej książce, ale jakoś mnie nie kusi, żeby ją poznać...

    OdpowiedzUsuń
  5. To chyba współczesny romans dla młodzieży ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam książki tego wydawnictwa :)
    Ta na liście jest, mam nadzieję, że uda mi się ją wkrótce przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)