Podsumowanie czytelnicze listopad


Kochani :)

Ten post powinien być 15 dni temu, ale jak to w grudniu bywa, czas za szybko leci.

W listopadzie udało mi się przeczytać 8 książek, co daje w sumie 2581 stron 

A są to:

1. Dorota Schrammek "Tam, gdzie czekał anioł"
2. Nina Reichter "Love Line II"
 3. Christina Lauren "Dziki romans"
4. Jakub Skworz "Mania Skłodowska"
5. Whitney G. "Turbulencja"
6. Joanna Piotrowska "Uciekaj Tariko"
7. Paulina Świst "Karuzela"
8. Anna Szafrańska "Jeden błąd"

Mój stosik książkowy wzrósł o kilka pozycji które zakupiłam, ale także kilka książek dostałam od wydawnictw

W listopadzie nawiązałam współpracę z wydawnictwem NOVA ERES, a także nadal współpracuję z wydawnictwem ZYSK i SKA

A wy czytaliście którąś książkę z listy? 

Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie komentarze :)
 

Komentarze

  1. Całkiem niezły wynik. Gratuluję nowych współprac.

    OdpowiedzUsuń
  2. Udany miesiąc za Tobą. Gratuluję. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej listy czytałam jedynie "Turbulencja" i niestety, nie podobało mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnej książki z Twojej listy, ale czytałam inną powieść pani Szafrańskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry wynik chociaż czuję, że żadną się nie zainteresuje ;) po samych tytułach ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam aż trzy pozycje z Twojej listy. Teraz zabieram się za "Jeden błąd". Książka zbiera wiele pozytywnych opinii. Mam nadzieję, że mnie również do siebie przekona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem niezły wynik jak na taki zabiegany czas:) gratulacje!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)