Podsumowanie czytelnicze - styczeń

Kochani :)

Dziś przychodzę do Was z krótkim podsumowaniem czytelniczym stycznia.

 

W styczniu udało mi się przeczytać 7 książek, co daje w sumie 1962 strony.

Są to:

1. "Szkoła żon" Magdalena Witkiewicz  (wysłuchana w drodze do pracy)



RECENZJA:

 2. "Dziewczęta myślą o wszystkim" Catherine Thimmesh



RECENZJA

3. "Dni naszego życia część 1" Małgorzata Mikos

 
 RECENZJA

4. "Wiedźmin. Ostatnie życzenie." Andrzej Sapkowski


RECENZJA:

5. "Kawiarnia na końcu świata" John Strelecky

   
RECENZJA 

6. "Kogut domowy" Natasza Socha

 
  RECENZJA

7. "Zakochane Trójmiasto" Antologia



RECENZJA 

Kochani to już wszystkie książki, jakie udało mi się przeczytać w styczniu. 
A wam ile książek się udało przeczytać? Pochwalcie się
Czytaliście coś z mojej listy?

Komentarze

  1. Hej, z Twojej listy czytałam "Szkołę żon" oraz "Kawiarnię na końcu świata". W styczniu przeczytałam 10 książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow gratuluję wyniku :) pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny

      Usuń
  2. Czytałam tytuły 1,3,6. Polecam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie liczę, ale na pewno było ich kilkanaście. Twój wynik jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam jedną mniej w styczniu :) Nie znam żadnej z Twoich książek, dlatego lecę do recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Siedem książek to bardzo dobry wynik. Z przeczytanych przez Ciebie powieści znam tylko "Dni naszego życia", która to opowieść była dla mnie całkiem przyjemną lekturą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam "Dni naszego życia". Bardzo dobra książka. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytałam 10 :) Z Twojego zestawienia znam Witkiewicz i Sochę - uwielbiam te autorki!

    OdpowiedzUsuń
  8. W książkach Sapkowskiego kiedyś namiętnie się zaczytywałam, ale już mi przeszło. Chętnie zaś zrobiłabym polowanie na powieść Nataszy Socha. Już od dawna mam na nią ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezły wynik :) U nas było 6 :)
    Pozdrawiam,
    Eli z https://czytamytu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tych książek ja czytałam dwie "Ostatnie życzenie" (chyba muszę jeszcze raz przeczytać całą sagę o Wiedźminie) i dosłownie wczoraj skończyłam "Koguta domowego":)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)