"ANGIELSKI PRZY OKAZJI" metoda edukacyjnego czytania Ilyi Franka

Kochani 

Dawno mnie tu nie było, ale miałam ważny wyjazd rodzinny. Zapuściłam się także w czytaniu książek ale liczę, że szybko nadrobię zaległości 

Dziś jednak przychodzę do Was z książką, która będzie idealna dla osób, które chcą podszkolić język angielski. 


Metoda Edukacyjnego Czytania Ilyi Franka to świetna metoda jak połączyć przyjemne czyli czytanie książek z nauką języka angielskiego. 

Książka posiada pełny tekst, który podzielony jest na bardzo krótkie akapity. Najpierw można przeczytać tekst z tłumaczeniem, a następnie tę samą treść bez tłumaczenia. Drugi wariant jest dla osób, które już posługują się trochę angielskim. Można czytać tylko samą treść bez tłumaczenia, a w przypadku nieznajomości danego słowa wyszukać go w wersji z tłumaczeniem. 





Polecam te książki. 

Więcej o czytaniu tą metodą, jak również wszystkie tytuły można znaleźć na stronie internetowej:

Pozdrawiam i dziękuję za możliwość zrecenzowania książki :)

Komentarze

  1. Świetny sposób na na naukę języka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię książki, w których można połączyć przyjemne z pożytecznym. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujący sposób na naukę angielskiego. Wiem z doświadczenia uczę się go 17lat, że wystarczy rok przerwy, żeby dużo pozapominać... Pytanie tylko czy wszystkie słówka rzeczywiście byłyby mi potrzebne, bo jak narazie okazało się, że albo mała ich ilość albo takie, których i tak nie znałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra pomysł, który na pewno pomaga w nauce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już gdzieniegdzie czytałam o tych książkach. Brzmi ciekawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O książkach nie słyszałam, ale jako że jestem po studiach filologi angielskiej i takie materiały zawsze mnie ciekawą i fascynują, muszę je poznać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czytam podobne książki, ale po niemiecku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa takiej książki, ale wydaje mi się, że to nie dla mnie. Wolałabym czytać normalnie w obcym języku, bo bardziej wysila się mózg, kiedy sami sobie tłumaczymy, ewentualnie sprawdzając nieznane słówka. Tutaj mamy jednak podane tłumaczenie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na przybliżenie języka angielskiego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chętnie sama z tego skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę że każda metoda nauki obcego języka może być skuteczna. Ciekawa propozycja 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Nauki języków nigdy za wiele

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się taki sposób nauki. Bardzo ciekawe książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie znam tej książki i w sumie będę musiał się rozejrzeć za nią. Ja na tą chwilę jestem zaawansowanym użytkownikiem specjalnych aplikacji https://www.jezykiobce.pl/s/102/aplikacja-do-nauki-angielskiego do nauki języka angielskiego. Dlatego jestem zdania, że jeśli uczę się języków obcych z aplikacji to mogę robić to w każdym momencie kiedy mam wolną chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogólnie ja tej metody na naukę języka angielskiego nie znam, ale jeśli jest skuteczna to czemu jej nie próbować. Mi bardzo podoba się artykuł http://dziecieceinspiracje.pl/2020/08/efektywna-nauka-jezyka-angielskiego-poznaj-5-sprawdzonych-sposobow.html gdyż właśnie w nim podane dokładnie sprawdzone sposoby na naukę języka angielskiego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli chodzi o mnie to ja jestem zdania, że bardzo ważnym jest to aby nasze dzieci zaczęły uczyć się języka angielskiego. Nawet jak czytałem na stronie https://rodzinazeszczecina.pl/2020/09/28/gdzie-poslac-dziecko-na-lekcje-angielskiego/ to jest to istotne i fajnie jest wiedzieć gdzie można wysłać je na naukę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  19. W sumie jeśli mówimy o samej nauce języka angielskiego to jak najbardziej warto się uczyć języków obcych. Nawet jak czytałam już na stronie https://studiowac.pl/19652/szkolenia-dla-nauczycieli-jezyka-angielskiego-gdzie-szukac/ to takie szkolenia są również organizowane dla nauczycieli angielskiego.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)