Podsumowanie czytelnicze - styczeń

Kochani

W ten piękny, zimowy dzień przychodzę do Was z podsumowaniem stycznia





W styczniu przeczytałam tylko 3 książki, co dało łącznie 1003 strony czyli około  
32 strony dziennie. 

Są to:

1. "Nasze jutro" Anna Szafrańska



RECENZJA



2. "Kochaj" Regina Brett

 
RECENZJA



3. "Motyl i skrzypce" Kristy Cambron

 
RECENZJA



Nie jest to wynik imponujący i zadawalający mnie ale myślę, że w lutym będzie o wiele lepiej. 

Gdybym miała wybrać, która książka najbardziej mi się podobała to nie umiałabym. Każda miała to coś. 

Czytaliście którąś z tych książek? Ile wam się udało przeczytać książek w styczniu? 

Pozdrawiam :)


Komentarze

  1. Najważniejsze, że każda z tych książek miała w sobie coś. Oby luty był jeszcze lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi udało się przeczytać 6 książek i jestem zadowolona ;) nie czytałam żadnej z książek, o których piszesz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że jesteś zadowolona ze styczniowych lektur. Mam w planach tę ostatnią książkę, na co miała wpływ też Twoja recenzja ;).
    U mnie styczeń był zaczytany, udało mi się przeczytać 9 książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatni tytuł mam w planach przeczytać. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przeczytałam żadnej, ale chyba skusze się na "Motyla i skrzypce"

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny wynik. Pierwszą i ostatnią książkę kojarzę. Nad tą ostatnią się zastanawiam.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  7. amazing blog :) I follow you #91 ,follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też słabo było w styczniu ;) Nadrobimy w tym miesiącu :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)