Podsumowanie czytelnicze - lipiec

Kochani

Z racji, że już mamy 1 sierpień czyli półmetek wakacji przychodzę do was z podsumowaniem tego, co działo się na blogu przez ostatni miesiąc





W lipcu, z racji, że jestem na urlopie udało mi się przeczytać 6 książek co daje łącznie 2308 stron czyli około 74 strony dziennie 

Są to:

1. "Zdarzyło się naprawdę. Opowieści reporterskie" Hanna Bogoryja - Zakrzewska, Katarzyna Błaszczyk




RECENZJA



2. "Testerka szczęścia" Anna Szczęsna




RECENZJA


3. "Narzeczona z second - handu" Agata Bizuk 




RECENZJA



4. "Dziewczyna od trawnika" Dorota Pasek




RECENZJA



5. "Na przekór" Agata Polte




RECENZJA 



6. "Wymarzony mężczyzna" Kristen Ashley




RECENZJA


Jak sami widzicie lipiec u mnie obfitował w polskie autorki. Na 6 przeczytanych książek tylko jedna była autora zagranicznego. 
Gdybym miała wybrać, która najbardziej mi się podobała to nie umiałabym wybrać. Każda miała coś w sobie co mnie intrygowało. 

A wy ile książek przeczytaliście w lipcu? Czytaliście którąś z wymienionych? 

Pozdrawiam
 
 

Komentarze

  1. Gratuluję w wyniku. 😊 Naprawdę ciekawe lektury za Tobą. Mnie udało się przeczytać w lipcu 7 książek. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo książek udało Ci się przeczytać. "Testerkę szczęścia" chciałabym poznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Testerka szczęścia" to bardzo ciekawa, lekka ksiazka. Idealnie wpasuje się na letnie dni 😀

      Usuń
  3. Bardzo dobry wynik! Życzę Ci zaczytanego sierpnia ;). A "Dziewczynę od trawnika" właśnie czytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku. :) Nie czytałam żadnej z przeczytanych przez Ciebie książek, ale połowa z nich jest na mojej liście. Życzę udanego sierpnia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dobrego wyniku! 😊 Ciekawa jestem "Testerki szczęścia"

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo przeczytanych książek :D Niektóre z nich chętnie przeczytam :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnej z wymienionych u Ciebie, chociaż o prawie wszystkich już słyszałam :) U mnie na lipcowym koncie 12 książek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wynik, gratulacje! :)
    pozdrawiam, Pola.
    www.czytamytu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję. Świetny wynik i wiele ciekawych książek udało Ci się przeczytać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wynik, mój bardzo podobny :) A książki czytałam zupełnie inne :)
    Grovebooks

    OdpowiedzUsuń
  11. NIc z tego co czytałaś nie miałam okazji czytać. Gratuluję wyniku!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)