Podsumowanie czytelnicze - maj, czerwiec

Kochani

Dziś przychodzę do Was z podsumowaniem dwóch ostatnich miesięcy


Przez te dwa miesiące niewiele mnie tu było, ale też niewiele czytałam. Jak każdy wie, w szkole jest to najgorętszy okres: klasyfikacja, koniec roku, rekrutacja uczniów po gimnazjum i po VIII klasie szkoły podstawowej...

W maju przeczytałam tylko 2 książki, co daje w sumie 704 strony

Są to:

1. "Szalona noc" Christina Lauren


RECENZJA



2. "Wiele powodów by wrócić" Augusta Docher



RECENZJA



W czerwcu były już ciut lepiej, bo 4 książki, co daje w sumie 1550 stron

Są to:
 
1. "I co o mnie powiesz" Holly Bourne
 
 
RECENZJA


2. "Więcej niż pocałunek" Helen Hoang


RECENZJA


3. "The Brightest Stars. Pożar zmysłów" Anna Todd


RECENZJA
Oprócz tego w czerwcu ukazała się książka pt "Luśka" w której możecie przeczytać moją rekomendację 

PODSUMOWANIE

Gdyby przyszło mi wybierać z tych 6 książek najlepszą i najgorszą to napewno taką książką, którą bym mogła przeczytać jeszcze raz byłaby książka wyd MUZA "Więcej niż pocałunek"
Natomiast na pewno nie miałabym ochoty przeczytać jeszcze raz książki "The Brightest Stars. Pożar zmysłów"

Czytaliście którąś z tych książek?  

Pozdrawiam cieplutko


Komentarze

  1. Niestety żadnej nie czytałam :)

    Pozdrawiam
    Grovebooks

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiadomo, są miesiące mniej i bardziej zaczytane. Super, że mimo natłoku pracy, udało Ci się coś poczytać ;). Nie znam żadnej z Twoich ostatnich lektur, ale mam w planach poznanie "Więcej niż pocałunek", bo wygląda na ciekawą powieść.

    OdpowiedzUsuń
  3. W ostatnich miesiącach też mało czytałam, więc całkowicie Cię rozumiem, a wynik i tak uważam za bardzo ładny :)

    Serdecznie zapraszam do siebie na https://lustrzananadzieja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę tendencję wzrostową, więc pewnie w lipcu przeczytasz jeszcze więcej książek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam Więcej niż pocałunek i bardzo mi się podobała. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry wynik. Ja mam nadzieję, że teraz z racji wakacji i wolnego czasu, wezmę się za czytanie pełną parą, bo ostatnio nie szło mi najlepiej szczerze mówiąc. Albo zaczynam kilka książek na raz i potem nie wiem, co kończyć w końcu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Twojego zestawienia miałam tylko do czynienia z „Gejem w wielkim mieście” Osobiście polubiłam całą czterotomową serię.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne progi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. "The Brightest Stars. Pożar zmysłów" wciąż przede mną. Mam ją na szczęście już w domu. Czytałam natomiast "Szaloną noc" i bardzo chciałabym przeczytać powieść Augusty Docher, gdyż miałam okazję zapoznać się z poprzednią częścią tego cyklu, a ta nie wiedzieć czemu do mnie nie dotarła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam jedynie "Wiele powodów by wrócić" i całkiem pozytywnie wspominam tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. W moich planach Więcej niż pocałunek :) przyciąga mnie ta okładka :P

    OdpowiedzUsuń
  11. "Więcej niż pocałunek" zdecydowanie polecam:)
    https://slonecznastronazycia.blog/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dwie z nich przeczytane. Uwielbiam książki A.Docher <3 Pozdrawiam <3 www.papierowestrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam okazję czytać żadnej z tych książek, chociaż wydaje mi się, że niektóre kojarzę...
    xoxo
    L. (https://slowotok-laury.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomimo tego zakończenia roku, to całkiem niezły wynik

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)